20110304

God morgon världen!
Idag gick spårvagn och buss precis som de skulle men vet ni vad Charlotte gör då... Jo då sitter hon och läser sms på mobilen och missar hållplatsen där hon ska gå av. Upptäcker detta precis när vi åker förbi så hinner gå av på hållplasten efter. Det betydder att jag fick en promenad tillbaka på ca tio minuter. Jätteskönt i och för sig men är det inte typiskt när man skyndar sig på morgonen för att ta den tidigare bussen. Nu kom jag fram strax innan jag skulle varit här om jag tog den lite senare bussen. Aja.

Gårkvällen bjöd på promenad med Bamse, sol hos mamma, god mat av älskling och sedan somnade jag som en stock i soffan och missade Lyxfällan. Planerna när jag kom hem var att dammsuga, diska, sätta på en maskin och plocka ordning inför helgen men inget av det där blev gjort. Men vi har i alla fall äntligen fått en ny toalett. Ja den andra var otroligt äcklig då den inte gick att få ren alls. Snart blir det nya köksluckor och golv också, förhoppningsvis. Berättar mer senare.

Nu ska jag ta tag i dagens jobb. Hoppas det kommer ett par momsar på posten idag, tre kvar, moms om en vecka=ser bra ut :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vännen!



Det var för att se hur hjärtat arbetar och titta på klaffar och så..

Var där idag men det var bra, allt såg fint ut! :)

PUSS!

2011-03-04 @ 22:59:30
URL: http://hanniehoe.blogg.se/
Postat av: Ida

Hett tips hjärtat, jag är med i en tävling i Elins blogg. Man kan vinna 1300 kronor på Victoria's Secret. Va med du oxå vetja! :)



Här är länken: http://whoframedjoanna.bloggsida.se/tavling/megastor-victorias-secret-tavling



Puss <3

2011-04-13 @ 11:23:07
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0