20110302

Hej bloggen!
Nu är jag tillbaka :) Vi är inne i mars redan. Snön börjar smälta undan och man går mestadels på barmark. Härligt.
Nu sitter jag på kontoret och jobbar mig igenom momsarna. Försöker ligga så bra till så jag slipper stressa livet ur mig nästa vecka. Samtidigt lyssnar jag på Melodifestivallåtarna. Tycker att det har varit ett bra startfält i år. Får se vilka de två sista bidragen blir på lördag.

Vad händer annars.... Kämpar på med min fibromyalgi, tycker det går bättre och bättre ju mer jag accepterar det. Får ju bara tänka mig för i vissa grejer. Men jag fortsätter med handbollen. Det är så skoj så jag kan ju inte låta bli. Jag tar mina B12 sprutor och en annan tablett med massa bra grejer i. På måndag börjar jag även med akupunktur. Får vi se hur det går. Ska även varmvattenbada på Högsbo sjukhus. Provar allt jag kan för att hitta bra sätt att slippa smärtan. Det viktigaste är nog ändå att hålla sig possitiv och det gör jag :)
Har även börjat ta bussen till jobbet vilket innebär lite promenad till och från bussen vilket gör mycket. (Intresseklubben antecknar ;))

Idag åker älskade Ida till Thailand och stannar en hel MÅNAD. Gud vad jag kommer att sakna våra sms och samtal. Hoppas mars springer fram. Men det lär den göra för det är så mycket skoj inplanerat fram till juni. Då är sommarn här och den blir för det mesta bra :)

Det var lite kort om vad som sker här hos mig. Nu ska jag sätta fart med jobbet här igen men jag är snart tillbaka.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0