Dag 3 - Mina föräldrar

Pappa och mamma eller Helan och Halvan som jag också brukar kalla dem.
För deras utseende endast för så mycket mer kan jag inte om de två figurerna.

Mamma och pappa har hållt ihop i över trettio år och det både fashinerar mig och inspirerar mig.
De har hållt ihop i med och motgång. Det var inte helt självklart att jag och min syster blev till utan de fick kämpa i många år.

Idag har jag en nära och bra relation till båda två och jag älskar dem högt. Det har dock inte alltid varit så.
Vi hade det kämpigt ett par år i tonåren men det har väl egentligen de flesta i den åldern.
Allt löste sig när jag flyttade hemifrån efter studenten.

Jag har mycket att tacka mina föräldrar för. Bra värderingar, tips, humor, egenskaper.

Jag hoppas att ha kvar dem i livet i många år till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0