Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Oj svår fråga, det kan bli nästan vad som helst. Alltfrån husmanskost till thai.
När jag bjuder hem vänner på middag vill jag helst göra trerätters. Då kan menyn bestå av en räktoast med skagenröra till förrätt, kyckling inlindad i bacon med en vitlökssås och egengjord klyftpotatis till varmrätt och en hallonpaj alternativt banansplit till efterrätt. Tycker nästan alltid det är skoj att laga mat. Helst när det ska provas något nytt. Och att laga till någon annan är ju bäst.

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Den dar bilden såg ju mycket god ut. Vi skrev till varandra förut på bloggarna. Kollade nämligen igenom min blogg och gamla kommentarer. Så var tvungen att besöka din igen :) Ser att du fått barn och allt :) Trevligt! :)



ha de toppen, kramar!

2011-06-22 @ 11:16:13
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0