20110128

God morgon fredag, veckans, för mig, bästa dag :)
Idag står mycket skoj på schemat. Det blir en myslunch hemma hos Helén och Amelie, semifinal mellan Sverige och Frankrike (håll alla tummar ni kan för att Sverige tar hem detta, det kommer bli stentufft) och sedan mys med pappa. Självklart blir det jobb däremellan. Hoppas också att jag hinner krama och pussa på min prins innan han tar tåget till Stockholm för jobb i helgen. Men jag kommer klara mig fint utan honom. Det är ju i stort sett bara en dag vi inte ses alls. Han kommer ju hem på söndagkväll och jag har fått krama om honom idag, fredagsmorgon.
Hinner ju göra himla fint hemma när han inte är i vägen :). Funderar på att måla om men samtidigt känner jag att jag behöver vila. Har ju sovit väldigt dåligt i veckan och haft väldigt ont. Vi får se vad helgen erbjuder. Hoppas på mycket sömn i alla fall. Och promenader med Bamse blir det då både mamma och pappa jobbar helg.

Nä nu ska jag hitta sitta här och snicksnacka utan jobba på så jag får något gjort idag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Jaa du, jag vet inte? Har typ varit mer onyttig än vanligt, och ätit mer, haha. Och gått barnvagnspromenader:)

2011-01-28 @ 09:20:16
URL: http://hannaz.se
Postat av: Frida

Härligt härlgit :D hoppas du får en skön ensamhelg!

2011-01-28 @ 22:48:04
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: madde

fin blogg <3333 , vad ska du göra i kväll då ?<333

2011-02-15 @ 09:26:44
URL: http://barajustmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0