20110127

God morgon! Eller god och god. Det är en väldigt trött Charlotte som sitter på andra sidan skärmen idag.
Tredje dagen som jag inte fått sova. Eller något har jag ju sovit men det tog sjukt lång tid innan jag somnade och sedan vaknade jag ungefär en gång i kvarten. Jag hatar verkligen att inte få den där sammanhängande sömnen. Jag behöver den. Hoppas få sova ikapp lite i helgen. Då är M i Stockholm på Båtmässa så jag har en hel hög med ensamtid. Blir ganska gott för båda två.
Har lite planer för lägenheten men har inte tagit upp det med M ännu. Kanske bäst att göra det först. Är ju ingen större mening att börja fixa och dona om vi inte ska bo kvar där så länge till....

Nu är det snart dags för förmiddagsfika, ska kolla posten först och se vad dagen erbjuder. Tänkte se om jag hinner med något inlägg från listan också. Det blir väl bra?!

Solen lyser idag så jag önskar nästan att jag kunde vara ledig och få vara ute i friska luften. Visserligen var det -12 grader imorse men kanske blir det varmare under dagen.

Skriv någon rad om ni ändå är här inne och kikar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0