Så gick de...

Vad ska man säga om valet.. Nästan sex procent av vår befolkning röstade på Sverigedemokraterna.
Jag kan för allt i världen inte förstå varför. Hur tänker man då?
Samtidigt så är jag inte så förvånad att det blev som det blev. Jag tror inte det var rätt taktisk att försöka tiga ihjäl dem och utesluta dem ur debatter.
Man kan nog vända och vrida på det hur många gånger man vill men nu är det som det är. De kom med i riksdagen och inget av blocken fick majoritet. Nu får vi se vad Fredrik Reinfeldt gör.
Jag är trots allt glad att det är han som får fortsätta vara statsminister och inte Mona Sahlin.

Satt uppe till halv ett och såg valvakan men efter det orkade jag inte mer. Så jag vet inte riktigt vad som kom fram med alliansen. Svårt för dem att ta några beslut så mitt i natten kan jag tänka mig.

Vi får vänta och se.

Nu ska jag ta lite måndagsfika.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0