Alldeles snart tar vi helg

Ska sluta planera en massa alltså för det blir bannemig inte som man tänkt sig då.
M åker ju ner till Karlskorna imorgon för jobb och meningen var att jag och syster skulle gå på Bokmässan. Vi skulle få två biljetter av hennes killes mormor och morfar men nu helt plötsligt så har de bestämt sig för att gå dit själva. Aja. Får se vad som händer imorgon istället. Kanske åker med M ner till Karlskrona. Eller så stannar jag hemma och pysslar lite hemma. Vi får se. Imorgon kväll kommer i alla fall Johanna och Jonas över. De ska bli jätteskoj för de var alldeles för längesen vi träffades nu.

Om en kvart slutar M jobbet och då åker han hit och plockar upp mig. Vad som sker efter det får M bestämma. Han var helt slut när jag pratade med honom vid lunch så kanske åker vi hem direkt. Kan jag ju ta en liten shoppingrunda imorgon istället.... Vi får se. Helger som är oplanerade är också okej.

Ta vara på varandra och njut.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: carro

Okej, skönt att höra. Ha en fin helg :) kram

2010-09-25 @ 11:07:02
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0