20100930

Hej mina vänner!
Jag har inte glömt bort er. Har bara haft väldigt mycket att göra fram till nu. Eller jag har mycket att göra fortfarande men kom precis från lunch så då passar jag på att skriva ett par rader här.

Kvällen hos Helén och Patrik igår blev jättelyckad. Vi blev bjudna på underbart god pastasallad och sedan fika efter det. Helén blev jätteglad för presenterna och lilla Amelie var glad nästan hela tiden. Kom hem runt halv tio och då blev det sängen nästan på en gång.

Har haft en fullspäckad och rolig vecka hittills så ikväll skulle jag nog gärna slänga mig i soffan och bara vara men vi får se lite vad som händer. Syster är ju i Göteborg och det händer ju inte alltför ofta så kanske ska umgås lite med henne. Det får eftermiddagen utvisa.
När man talar om trollen så ringer dem. Hon och pappa bjuder på middag idag. Fiskgratäng står på menyn. Gid vad gott och gud så skönt att slippa laga mat själv.

Nu blir det lite jobb här.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mysan

Hoppas han blir glad.. eller hoppas jag kommer dit ut på nåt sätt :O Ska kolla med mamma om hon vill följa med :)

Ja, det är skit tomt verkligen.. även fast jag har Melker och Zorro så är det ju inte samma sak som jocke :P



PussKram

2010-09-30 @ 12:28:03
URL: http://mywiberg.wordpress.com
Postat av: Malin

Jadu var ju samma sak med min klänning för leveransen skulle komma igång senare.



Jadu jag vet inte vad. Bara något nyttigt så jag håller i mitt Viktväkar program.

2010-09-30 @ 14:52:17
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: carro

Tack gumman!

2010-09-30 @ 18:10:38
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0