20100929

Tjoho!
Ännu en fin dag. Men oj så kallt det var imorse. Så kallt så vi fick skrapa rutorna på bilen. Vi har inte ens lämnat september och får redan skrapa bilrutor. Var ska detta sluta egentligen?
Men trots kylan lyser solen och det är riktigt vackert på utsidan. En fröjd för ögat att se alla vackra färger.

Vilken fin eftermiddag/kväll jag fick igår. Började med en skön promenad från jobbet. Gjorde tre stopp innan jag kom hem. Det första på OKQ8 där jag hämtade ut böcker som jag beställt till mamma och pappa. Det andra stoppet blev på ATG-ombuds-butiken vid Ica. Där hämtade jag ut biljetterna till Robert Gustafsson. Jag och M ska gå tillsammans med Johanna och Jonas i april. Kommer bli skoj. Tredje stoppet blev hemma hos mamma och pappa för att lämna av böckerna. Nöjda och glada blev de såklart.
Sedan begav jag mig hemåt och slängde ihop lite mat. Fläskkotletter med sås och potatis. Sedan fick vi skynda iväg in till stan där bion började halv sju. Och vilken bio sen. Vi såg Bröderna Karlsson. En rikigt bra svensk film. Den rekomenderar jag varmt. Se se se!

När vi kom hem strax innan nio kröp jag ner i sängen direkt, läste ett par sidor och somnade gott.
Men trots massor med sömn inatt kände jag mig oerhört trött imorse. Kanske sovit för mycket :)

Onsdag idag i alla fall och det innebär att jag och M ska hem till Helén i eftermiddag och fira henne med paket och god mat. Hon fyllde ju som sagt 25 år i söndags och då hade jag tyvärr ingen möjlighet att fira henne eftersom det var handboll på schemat. Men idag så. Måste åka och byta en sak innan vi åker dit bara då hon fick en likadan grej i söndags. Sådär skoj med dubbelt upp. Får se vad jag finner istället.

Nu blir det morgonfika.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack detsamma :) Hälsa Helén sen!

2010-09-29 @ 11:42:24
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0