20100924

Morning cupcakes!

Det är inte bara fredag idag utan det är också lönefredag. Kan ju inte bli mycket bättre :) Att jag och M ska ha en riktig myskväll ikväll gör det hela ännu bättre. Det behöver vi. Inga datorer. Bara vi.
Vi kommer börja eftermiddagen med lite shopping och sedan avslutar vi kvällen med tacos och en film.
Blir i säng tidigt då M ska upp och köra ner till Karlskrona för jobb imorgon. Han börjar tio så ni kan ju då förstå att han får börja rätt tidigt.

Jo förresten, när M kom hem igår hade han en överraskningsnyhet med sig. Han ska till Jönköping för jobb på mässa 9-10 oktober och jag ska få följa med. Bo på hotell och mysa massor. Självklart är ju M där för jobb men de är bara ett par timmar och då ska jag väl klara mig själv. Tänkte ni skulle ge mig lite tips på Jönköping nu. Finns det något speciellt att se och vart shoppar jag?

Annars tog vi de mest lugnt igår. Blev promenad, lite lite godis och sedan såg vi After Dark med Babsan på fyran. Skrattade gott ett par gånger.

Nu måste jag springa och snyta mig för 510 gången idag. Japp förkylningen stannar kvar.

Puss och kram och HAPPY FREDAG!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du shoppar på a6! :)

2010-09-27 @ 11:23:29
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0