20100919

God morgon på er!
Ser ni vad klockan är? Kvart över åtta, kvart över åtta en söndag. Ja min kropp tycktes väl sova färdigt nu då.
Men jag känner mig inte pigg för fem öre. Tror jag ska krypa ner under täcket en stund till faktiskt. Syster har ännu inte rört på sig. Ja de är ju här jag är i helgen. På vackra Tjörn hos vackra syster.
Har haft en fin helg. Började med god mat och Idol i fredagskväll. Ett par glas vin också och lite massage och sedan somnade jag som en stock.
Syster kom och väckte mig halv tio igår. Då tyckte hon jag sovit färdigt. Kan ju inte sova bort hela dagen heller.
Blev en god frukost och sedan hämtade vi farmor och körde in till Stenungsund för lite shopping. Syster köpte jeans, farmor en tröja och jag köpte en tröja, trosor, en ring, godis och GT. Just de jag och farmor köpte varsin inflyttningspresent åt syster och Håkan. Farmor ett överkast till sängen och jag en skohylla. Syster fick självklart bestämma. Sedan fick vi varsin trisslott av farmor men ingen vinst för min del. Syrran kammade hem 25:-*2. Skoj för henne. Haha, inte alls avis :)
Farmor bjöd på lunch hos Korvboa och efter det körde vi hem till syster för visning av nya lägenheten till farmor och kaffe och kaka. Blev en heldag med farmor och det var verkligen mysigt.
När vi släppt av farmor hemma och kommit hem hit igen började vi med maten. Det bjöds på potatisgratäng, fläskfilé och pepparsås. Hur gott som helst. Syster min kan minsann.
Nöjda och glada tillbringade vi resten av kvällen framför tv:n med godis, morötter, vin och cider.

Kommer ihåg nu att jag lovade er två saker i fredags som jag inte höll. Det ena var en förändring här inne som inte kom men den är på gång. Så håll utkik.
Den andra var överraskningen från älskling. Det var Garmins nya mobiltelefon. Hur snygg som helst. Den dumma var bara att M glömt bakluckan till mobilen på jobbet så jag har inte kunnat använda den i helgen för det sitter en sensor bak på mobilen så man kunde inte ha på den utan lock. Men de gör inte så mycket. Får börja använda den imon istället. Blev jätteglad för jag har funderat på en ny telefon ett tag. Nu har jag och M samma och han kan allt om den så blir det problem frågar jag honom.

Nä nu kryper jag ner en stund till så hörs vi lite senare. Antagligen efter jag kommit hem till Göteborg. Ska hem och pussa på min prins idag :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0