20100917

Nu har det gått sådär lång tid från bloggen igen. Ber om ursäkt för det. Jag hoppas inte ni har saknat mig för mycket ;)
Har haft fullt upp i livet så jag har helt enkelt inte funnit tid att komma in här och skriva ett par rader.
Men nu så.

Jag åkte ju som sagt till Stockholm förra onsdagen och hade en helt underbar långhelg hos familjen Wiberg/Hedman. Som vanligt. Det blir alltid bra när jag är hos dem.
Vi har myst, shoppat, pratat, lekt med Tove, fikat, gått, tränat, filosoferat, fikat lite mer, ätit god mat, druckit vin och goda drinkar, sett på film, sett på valdebatt, pratat politik, fotat, kramats, lyssnat på musik, skrattat massor.
Listan kan verkligen göras lång. Jag mår så bra när jag är i Stockholm. Jag mår så bra när jag har så många omkring mig som bryr sig och som tycker om. Jag kan verkligen vara mig själv.
Under samma vecka som jag var i Stockholm var M i Turkiet. Hur mycket jag än saknade honom och längtade efter honom så kändes det skönt att få komma från varandra lite och just längta.
När vi möttes i tisdags natt så var det som att bli blixtförälskad på nytt och vi har definitivt fått en nytändning.
I´m in loooooove!

Ni kan ju alltså förstå vad jag har gjort onsdag och torsdag, jo myst en himla massor med min älskling.
Vi har promenerat, ätit god middag och sett på valdebattena. Jag har satt mig in ganska bra och vet precis vilket håll jag är mot och vilka jag ska rösta på. Känns väldigt bra.

Idag är veckans bästa dag här. Jag och M delar på oss igen. Jag åker till Tjörn och flyttar in hos min syster och M åker iväg till en kompis och spelar dator hela helgen. På söndag möts vi igen i kramkalas :) Då ska vi även bjuda mina föräldrar på middag. Fullt upp med andra ord men det tycker jag om.
Hoppas få med mig systeryster på en shoppingrunda imorgon. Blev inte så värst mycket shopping i Stockholm så det finns lite slantar kvar :)

Nu ska jag jobba ett par minuter till sedan blir det lunch med A här på jobbet.
Vi har lite att prata om.

Vi hörs snart igen!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0