20100908

Vilken jobbig dag det blev igår. Efter att ha avnjutit en god lunch tillsammans med min älskling så körde jag honom upp till Landvetter där han och två killkompisar skulle ta flyget till Turkiet. Jag måste säga att jag sett fram emot att vara ifrån varandra ett par dagar och jag ska ju tillbringa min semester i Stockholm så behöver inte vara ensam hemma mer än en dag men ändå så kom tårarna när jag kramat och pussat honom hejdå. Sedan kunde jag inte sluta gråta på hela vägen hem så någon jättebra bilist var jag nog inte. Men jag kom hem och åkte tillbaka en stund till jobbet och där kom tårarna igen när vi pratade om M på fikat. Vilken lipsill jag är, jag vet.
Kvällen spenderades i soffan och oj vad tomt det var. Men det gick bra och jag kunde sova nästan hela natten.

Idag har jag jobbat fem timmar och nu ska jag åka hemåt. Första stoppet blir Pressbyrån för att hämta ut tågbiljetterna, har ingen lust att köa på centralen så jag missar tåget. När jag kommer hem ska jag packa ner det sista sedan cyklar jag nog ner till mamma och solar lite. Ska försöka hinna med en löptur också eftersom jag ska sitta ner hela tågresan.

Klockan sju är jag beräknad att vara framme i Stockholm och vad kvällen erbjuder är nog mest bara mys.
Kommer säkert vara ganska trött.

Resten av veckan är oplanerad men jag vet att den kommer att bli bra. Jag tillbringar ju den med min bästa vän!


Vi hörs bloggen!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mysan

Hej sötan!

Ja, det hade varit kul att få parta med dig ju :) hihi! Och på klubben så är det ju liveband, superskoj!

Hur har du det? <3

2010-09-15 @ 21:08:20
URL: http://mywiberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0