20100903

Hej på er!

Vilken fredag jag har. Jag kommer absolut ha anledning att fira ikväll. Varför kommer jag att berätta i sinom tid. Lite hemligheter får man ha ;)

Kvällen kommer i alla fall att spenderas hos mamma och pappa. M är iväg till Marstrand med jobbet och sover över där. Han kommer väl hem imorgon eftermiddag så jag har lite tid för mig själv och det känns faktiskt bara bra. Ska tvätta och städa imorgon på förmiddagen och sen kanske de blir lite shopping. Om det inte blir något i eftermiddag efter jobbet. Kan bli så :) Känner att jag är värd något fint. Jo de får nog bli ett stopp på Frölunda Torg.

Vill köpa mig lite nya fina blommor också. Känns så tråkigt hemma just nu. Kanske åker en sväng förbi IKEA imon då för där såg ja de sålde billiga orkidéer. De är ju underbart vackra.

Nu ska jag sluta ordbajsa och jobba på lite.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Nä du, för mig får du inte ha några hemligheter! Ett mail/sms/telefonsamtal med info om vad du har för härlig anledning att fira väntar jag mig snarast! Du vet ju hur jag är, som ett litet barn på julafton! Hemlisar får man inte säga till mig att man har, då blir jag så nyfiken så det finns inte. Hihi. Snart är du HÄR! Kärlek

2010-09-04 @ 00:55:56
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0