20101001

Bara nollor och ettor i dagens datum. Första oktober mina vänner. Första riktiga höstmånaden är här. Fast det har ju känts som höst i flera dagar nu så det är väl ingen större skillnad.
Fredag idag också. Veckans bästa dag. Eller den brukar vara det. Idag känns det bara skit. Jag har en rikitgt dålig dag där det känns som jag ska explodera varje sekund. Dessutom har jag fått århundradets mensvärk. Och jag ska vara själv hemma ikväll för M ska iväg på fest med grabbarna. Trots detta sitter jag på jobbet och försöker få något gjort. Ni kan ju tänka er hur det går liksom. Det är tur att det är lunch snart. Får hoppas jag får upp humöret lite med pappas fiskgratäng. Men de känns ganska tveksamt just nu.
Fan vad gnälligt det blev nu då.

Gårdagen blev bra i alla fall. Blev en trevlig middag med pappa, syster och M. Därefter tog vi en sväng ut till Torslanda och köpte lite godis. Meningen jag skulle spara det tills ikväll men de slank ner ett par bitar igår också. Dålig karaktär, jag vet. På måndag tar vi nya tag igen. Jag vet att jag kan.

Ikväll händer som sagt inte så värst mycket. Jag tänker ta mig en riktigt lång promenad, städa fredagsfint, lägga mig i ett bad och sedan slänga mig på soffan till Idol och stannar där resten av kvällen. Det blir min fredag det.
Måste komma på något gott att äta också. Har ni något förslag på någon god ensammat?

Vad gör förresten ni denna fredag?

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som en riktigt bra fredagsplan! Efter dagens träningspass ska jag göra detsamma och jag längtar som bara den! Varma mackor är ett bra tips, enkelt, gott och inte för mycket :)

2010-10-01 @ 12:38:41
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0