Jobbslut och fritidsbörjan

Jag trivs i mitt korta hår, det gör jag verkligen men nu när jag satt och kikade på en massa bilder från förr så saknar jag allt mitt långa lite grann. Kanske ska jag börja spara igen. Aja det tåls att tänkas på. Jag hinner ändra mig en hel massa gånger för sådan är jag.

Nu ska jag snart plocka ihop för dagen och åka hem till mamma för en promenad med Bamse. Skönt för både mig som får röra på sig och mamma som ligger i lunginflamation.

Ikväll blir det handbollsträning, tror jag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, vi får unna oss lite julledighet om man kan :) jag har 2 veckors semester kvar att ta ut så det kände som det kunde vara värt det trots att julen är sämsta julen för oss arbetande :)

2010-11-23 @ 08:09:05
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0