20101123

God morgon!

Det blev träning igår kväll. Janet skulle gå och då kände jag att jag också ville och behövde det.
Och det var en jätterolig tränning, ända till vi var färdiga. Då bara small de i ryggen och jag fick lägga mig ner och där läg jag sedan utan att kunna röra mig. Helvete vad ont det gjorde och gör fortfarande. Blivit få timmars sömn i natt men på jobbet är jag. Fast det känns nästan olidligt. Kan varken sitta eller stå/gå ordentligt. Ber om ursäkt på gnällandet men jag hoppades att ni skulle ha några tips på hur jag ska lindra. Vet inte alls vad det är utan vet bara att det gör ont så in i helvete.

Ska kämpa mig genom denna dan, imorgon är jag ledig. Tack gode gud!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet inte än hur vi ska fira julen, blir nog på varsitt håll, men J och hans familj ska vara närmare jkpg iår så vi kanske sluter ihop på kvällen :) ni då?

kram

2010-11-23 @ 11:32:07
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Ida

Låter som att du fått ryggskott nästan gumman om det small till i ryggen.

Vetekudde/varmvattenkudde och smärtstillande låter som ett sätt att lindra på. Sen försöka röra så mycket det går på området för att det inte ska bli stelt!!



Hur mår du annars?? Längtar efter dig.

Kärlek

2010-11-23 @ 19:48:16
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: Mary

Med mig är det bra, pluggar för fullt. Hur är det med dig, förutom ryggen? :) kram

2010-11-24 @ 12:08:00
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0