20100527

Tjolahopptjolahej :)
Ser ut att bli en riktigt fin dag idag också. Det firar vi med att jobba över. Weei! Gör mig inte så mycket. Jag är på jättebra humör idag så inget kan förstöra de.

Träningen igår gick kanon. Det märks att det var längesedan jag sprang regelbundet för jag får liksom inte igång flåset riktigt. Benen vill inte riktigt heller vara med men jag fortsätter kämpa. Ska se till att det blir löpning ett par gånger i veckan åtminstonde. Gbg-varvet 2011?! We´ll see.

Efter träningen blev det pasta carbonara ala älskling och det smakade himelskt gott.
Kvällen avslutades med ett Grey´s avsnitt och lite popcorn. Gud så gott det var. Har inte ätit popcorn på jag vet inte hur länge. Ny favorit :)

Idag vaknas det mathandling efter jobbet och sedan blir det möjligtvis lite träning innan vi intar soffan klockan nio för att hejja fram Anna Bergendahl till final i Eurovisionen. Ska ni kika?


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ida

haha ja den är säkert ascool :D får den imon tror jag för den kom inte idag. SPÄNNANDE som fan :D hihih!

2010-05-27 @ 14:52:57
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: My & Melker

Halloj vännen!

Klart att jag kan fixa in din :) Lämna bara inloggningsuppgifter, maila mig dom! Sen var det ju bilden som du ville byta ut? :)



Men visst blev det bra? Jag ska bara fixa om headern, färgerna är inte riktigt i match med varandra :P haha!



PussKram

2010-05-27 @ 15:47:07
URL: http://detvarmelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0