20100526

Hej soliga onsdag!

Var det någon som såg semifinalen i Eurovision igår? Vilka gick vidare?
Själv tröttnade jag efter fyra låtar och gick och la mig på spikmattan och somnade istället.
Sovit som en stock resten av natten och känner mig faktiskt ganska utvilad idag. Skönt.

Idag jobbas det på i snabbt tempo. Klockan tolv hämtar bästa Helén upp mig för lunch och släpper sedan av mig här igen för ett par timmar jobb till. Klockan fyra blir det promenad bort till kuratorn och efter en timma där så springer jag upp till Ruddalen för löparträning med handbollstjejerna. Förhoppningsvis hämtar M upp mig efter så de går fort hem för jag lär vara hungrig efter så mycket motion. Kvällen spenderas som vanligt i soffan men först ska jag betala ett par räkningar. En mer än vanligt men de får gå.

Vad hittar ni på?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0