20100525

Hej vänner!
Så härligt det känns att blogglusten vaknat igen. Trodde jag somnat för alltid :)
Hoppas ni kommer tillbaka och skriver lite nu också för det blir alltid roligare att skriva då.

Idag är det lönedag så ikväll ska det betalas räkningar och sedan ska resten in på sparkontot så jag inte gör av med en enda krona innan vi åker nästa vecka. Ni får stå ut att jag skriver om Paris en del för jag är så himla glad att få åka dit. Har träffat tre fantastiska tjejer som jag hoppas stannar kvar i mitt liv.

Vad händer annars idag? Jag ska smita iväg ett par timmar från jobbet för en förändring, tillbaka hit för lite mera jobb och en snabb träff med Annette, sedan blir det hem och städ för hela slanten. Konstigt hur stökigt det blir hemma trots att man knappt är hemma. Kvällen hoppas jag spenderas med M i soffan med lite tisdagsmys.

Hur ser er dag ut hjärtegull?


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Jodå det kan jag klämma in. Har veckobonusar och liknande så något glas vin o så kan man ta. Får planera mer bara då =)

2010-05-25 @ 12:49:24
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej vännen min!

Ja, nu är motivationen på topp! Älskar träningen så det är det som ger mig glädje nu! =) Det är bara bra här, hur är det själv? Ska vi satsa på att ses i sommar nu? Jag ska gå och hämta mitt schema på jobbet nu så sen får vi planera in nåt! =)

Puss och kram

2010-05-25 @ 13:17:04
URL: http://misshannie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0