20100519

Hej mina kära!
Vilken sommarvärme som kommit till Göteborg. Helt underbart. Tråkigt att vi inte har någonstans att sitta på utsidan av jobbet för då hade man kunnat avnjuta lunchen ute istället. Jaja får mig en ordentlig promenad hem idag. Sen ska jag nog bara lägga mig på soffan för att försöka ta det lungt ett par minuter. Det har varit ett par hektiska veckor och jag har inte velat säga nej till någonting men nu känner jag att min kropp verkligen protesterar. Blir antagligen att jag hoppar över träningen med småtjejerna ikväll. Vill absolut inte då de ger mig mycket glädje men jag måste lära mig att säga nej.

Nu får det bli jobb ett par timmar till. Mycket som ska hinnas med innan jag åker iväg till Paris den 3 juni. Weeeei!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0