20100518

Hej kära ni!

Ni verkar ha tappat bort mig nu när bloggandet varit uruselt. Jag lägger ingen skuld på er, förstår er absolut.
Jag vill ändra på mig och blogga men jag hittar varken tid eller lust. Egentligen borde jag ha massa lust för det händer roliga saker hela tiden och det planeras massa skoj men som sagt tiden tycks inte räcka till.
När jag väl är hemma är jag så trött att jag inte orkar starta upp datorn för att skriva ett par ord.
Jag vill absolut inte att ni ska tycka synd om mig nu eller få sympati, jag ville bara förklara lite hur det är.
Mycket på jobb och mycket på fritid helt enkelt.

Idag blir det jobb fram till fem och sedan en timma hos kuratorn för att prata lite om framtidsplaner. Efter det är det meningen att jag ska tvätta fram till åtta men jag ska försöka ändra på den till torsdag då M spelar fotbollsmatch på Heden redan klockan sju idag och den vill jag helst inte missa.

Kvällen spenderas antagligen i soffan med en trött M och ett avsnitt av de desperata hemmafruarna.

Igår beställde jag förresten biljetter upp till min fina Ida, så helgen den 17-21 juni befinner jag mig in Stockholmo :) Längtar som en tok men det händer så mycket spännande och roliga saker innan dess så jag tror tiden flyger fram.

Nu är det lunch med A som gäller. Vi ska planera vår fredag. :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0