20100513

Hej bloggen!
Röd dag idag och det innebär ledighet för mig. Välförtjänt är den då jag jobbat som en dåre måndag-onsdag för att bli klar med de sista momsarna. Blir galen på mina kunder som kommer in i absolut sista sekund med sitt material.

Nog pratat om jobb.

Idag blir det en sväng på stan med Malin och sedan tänker jag nog krypa ner i soffan och vara där resten av dagen då jag vaknade med en hals som gör ont ont ont.

Jag hoppas vara tillbaka med bloggandet nu för jag tycker det är hur skoj som helst men har inte känt att tiden har räckt till det sista. Vi hörs redan ikväll. Nu ska jag ta lite frukost och sedan blir det en dusch innan jag drar mig mot stan.

Vad gör ni denna röda dag? Är ni lediga eller får ni jobba?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0