20100507

Hej vänner!
Ledsen är urkass uppdatering här men det händer så mycket skoj i mitt liv nu så jag har inte riktigt tid att sätta mig ner och skriva. Men här är jag nu. Allt bra med er?
Här är allt kanon, det är fredag, veckans bästa dag och den ska firas tillsammans med min älskling, Johanna och Jonas. Tanken idag är att jag och Johanna ska bjuda killarna på trerättersmiddag. Vad det blir vet vi inte riktigt ännu. Får bestämma allt i eftermiddag när vi ska inhandla maten. Har ni förslag på efterrätt så mottages det gärna.

Nyår 09/10

Vad har hänt i veckan?
Jag har fikat, ätit middag och promenerat tillsammans med Johanna, städat lägenheten, sprungit för första gången å över ett halv år, myst med älsklingen, jobbat massor och beställt resa till Paris :) Åh det ska bli så himla skoj. Längtar till Juni som ni kanske förstår.

Nu blir det fredagsfika med färska frallor. Vi hörs igen!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: anna

Pannacotta :) MUMS!

2010-05-11 @ 09:28:32
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: anna

Sant!



Idag ska jag jobba och sen ska jag gå ut och ta några glas vin med kollegorna :) Dudå?

2010-05-11 @ 10:17:22
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Gabriella

kolla in min modeblogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0