Röra

Var tvungen att röra om lite i planeringen igår för att känna mig mindre stressad och för att hinna med allt jag vill hinna med innan jag åker på torsdag morgon.

Så gårdagskvällen spenderades hemma hos Natalia där Annette fick jättefina naglar. Själv skulle jag gjort nagelförstärkning men det hann vi inte med så vi la på lite gelé och lack så de håller till jag kommer tillbaka till Sverige. När jag kom hem blev jag serverad middag av bästa M och sedan somnade jag som en stock i soffan.

Idag blir det en promenad till Frölunda Torg där det ska växlas pengar och kika på ett par finbyxor åt M. Efter det blir det lite mathandling och matlagning. Sen spenderas kvällen på Heden där Garmin FC spelar sin sjätte match. Hoppas på ännu en vinst men då de möter de som ligger först (själv ligger de tvåa) så lär de bli en tuff match.
Om det är någon som vi hålla mig sällskap är de bara att ringa.

Nu ska jag elda under stolen igen och få en hel del gjort innan eftermiddagsfikan.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0