Närmare midnatt

Nu är jag hemma igen. Klockan är strax efter halv tolv och om bara ett par timmar så ringer klockan och det är dags för jobb. Puh. Kommer vara lagom trött imon. Men det är det väl värt för jag har haft en underbar kväll tillsammans med Annette och Lotta, ni är dunderbara tjejer.

Hämtade upp Lotta halv sex och styrde mot hamnen där henne båt låg. Körde ut en bit och sedan kastade vi ankare för att äta en matbit. Annette bjöd på pastadsallad med korv och fetaost. Hur gott som hellst. Kunde knappt sluta äta. När vi suttit och tjötat en bra stund drog molnen ihop sig så vi lossade ankare och körde in mot hamn igen. Lagom till när vi var färdiga med båten kom ösregnet. Då satt vi skönt i bilen :)
Skulle släppa av Lotta påvägen hem men vi fastnade där och följde med upp istället. Så där har vi tillbringat vår kväll till halv elva ungefär. Då körde jag hem Annette och nu har jag tvättat av mig och laddar upp lite bilder. Tänkte ni skulle få se ett par från båtturen men den verkar aldrig bli klar trots att jag sitter vid M´s dator.

Testar en gång till.

  

Så fler bilder kommer, nu måste jag sova.

 

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0