20100629

Hej bloggen och alla ni andra såklart :)

Förlåt att jag inte varit inne på lång tid. Har hänt så mycket skoj som jag absolut har velat skriva om men jag har lite glömt bort det. Var min älskade Ida som påminde mig alldeles nyss så självklart måste jag ju kika in här och skriva ett par rader. Skulle gärna skriva om hur jag haft det i juni men det får komma lite senare för just nu är jag mitt uppe i en kund och vill inte bryta mitt upp i den.

Men nu vet ni att jag lever och jag lovar att vara tillbaka snart igen. Bloggvärlden är himla rolig och jag kikar fortfarande in hos er så jag vet att ni lever.

Puss och kram


Jag och Tove dagen före hennes dop, 18 juni 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0