20100616

Shit vad jag har varit dålig på att skriva här då. Ni får förlåta mig men det har varit fult ös på jobbet och ännu mer fullt ös hemma. Massor som ska hinnas med innan jag tar långledigt och åker till Världens bästa Ida i Stockholm imorgon. Kommer vara där torsdag-måndag och på lördag blir det dop för lill-tösen. Kommer bli jättebra. Hoppas vädret är med oss så vi kan vara ute en massa.

Vad har hänt i veckan? Jo fullt upp på jobbet då förstås och sedan har jag hunnit med att städa, laga massa god mat, mysa med M, sista kuratorbesök för sommarn, sola, se Garmin FC vinna över Vällsjö med 2-1, fixa en trasig nagel hos N, packa resväskan, handla doppresent, promenad.

Idag blir det mys med mina tre Paristjejer på stan efter jobbet. När jag kommer hem blir det ännu mer mys med min fina M. Kommer bli en bra dag idag. Solen lyser och då kan det inte gå fel :)

Ha de så gott i värmen!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: carro

Tack sötaste du! Åå, visst är det härlig att det äntligen kommit lite sommarvärme. Pussåkram

2010-06-16 @ 21:10:28
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0