20100712

Heej mina vänner!
Måndag idag och nu har semestern börjat. Åh så gott. Dessutom lyser solen ute. Det kan inte börja bättre.

Helgen har varit jättebra. Började med grillkväll hemma hos mamma och pappa i fredags och M var iväg på grabbkväll. Han kom hemramlandes någon gång runt halv fyra på morgonen.
Lördagen började med långpromenad och långfrukost. Efter det mötte vi upp hans mamma och mormor på Reningsborg (loppis).
Eftermiddagen spenderades med handboll på Valhalla (Partille cup) och mys med räkor framför bronsmatchen.
Igår (söndag) blev det promenad igen, ett besök hos Helén och Patrik och deras nya fina dotter Amelie, middag på balkongen och kvällen avslutades med ost, kex, kortspel och VM-final. Hejja Spanien :)

Nu kickar jag igång denna måndag med sol och bokläsning på balkongen och väntar på att M ska vakna.
Då blir det promenad och sedan ska jag lura med mig honom till havet :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0