20100708

Hej vänner!
Varit borta här nu i två dagar. Ber om ursäkt för det. Full rulle på jobbet. Ja ni förstår.
I tisdags var jag på tjejmiddag hemma hos Annette. Vilken mysig kväll. Det bjöds på grillat kött med kroketter, sallad och ett glas vin. Till efterrätt blev det vaniljmuffins och kladdkaka. Får inte glömma den goda drinken vi fick när vi kom som jag inte kommer ihåg namnet på.
Proppmätta blev vi och hade en underbar kväll med massa prat och lite fotboll i bakgrunden.

Igår (onsdag) bjöds det på grillmiddag hemma hos mamma och pappa. Moster är nere i Göteborg med minsta sonen så dem träffade jag också :) Pappa mådde oförskämt bra. Han opererades i tisdags för er som inte vet. Operation i axeln så nu äter han smärtstillande och är sjukskriven men är på väldigt gott humör. De är min pappa de :) Älskar dig!
Kvällen spenderades framför fotbollen och trots att Spanien var värdiga vinnare så blev jag sur på Tyskland som gjorde att vårt Göteborgskontor inte har någon chans att vinna tippandet vi haft under VM.

Idag regnar det och det suger verkligen för jag skulle så gärna se Bengan Boys (gamla handbollslandslaget under ledning av Bengan Johansson) spela match på Heden i eftermiddag. Hoppas de spricker upp till sex.

Annars då, är lite småsur här på jobbet för att mina kunder inte skickar in det sista materialet trots att jag ringt fem gånger på två dagar och påmint dem. Har till och med sagt att jag inte är här imon och att ingen annan kan göra jobbet och då blir det inte färdigt och det innebär böter. Men det bet inte det heller. Vad ska jag hota med här näst?!

Nu piper faxen, vågar jag hoppas att de är till mig?!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0