20100705


Fredagkväll vid havet. Jag älskar dig M!

God morgon fina!
Vecka 27 är här och det innebär två saker. Dels är det sista veckan innan semestern så det är fullt ös medvetslös på jobbet men det är också veckan för Partille cup. Jag hoppas det blir riktigt fint väder och att jag hinner kika på lite matcher. Som jag saknar när man själv var med och spelade för ett par år sedan. Handboll ♥

Började tidigt imorse så jag hoppas jag slipper jobba längre än till fyra idag. Då har jag ju ändå jobbat två timmar över arbetstid. Får se hur mycket post det kommer idag. Hoppas på en del ändå så jag vet att jag har allt här för att göra färdigt de sista momsarna. Annars blir det att mejla och ringa om det sista materialet.

Nu ska jag fortsätta här. Vi hörs igen!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack :)

Allt är bra! Själv då?

kram

2010-07-05 @ 12:06:59
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: carro

sötisar!

Åå, jag vill också till Gotland. Joo, helgen var lugn och skön. Sov sött! kram

2010-07-05 @ 23:47:24
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0