20100701

1 juli är här. Den första sommarmånaden är bakom oss. Känns lite skumt. Hoppas vi får en lång sommar i år för jag vill inte att den tar slut.

Efter jobbet idag blir det grill hemma hos mamma och pappa. Kan jag njuta lite av solen på deras uteplats. Solen försvinner ju från vår balkong lagom till vi kommer hem på dagarna så att få vara hemma hos familjen har många plus. Speciellt på sommarn.
Blir nog att städa ur bilen också för imorgon ska den in på lagning för en ombesiktining. Riktigt tråkiga pengar men bilen vill vi ha kvar så då måste vi.

Glömde berätta för er att jag fick ett paket på posten igår. En försenad födelsedagspresent från min Ida.
Låg två söta tunikor i. Hur sköna som helst. Den ena är på idag. Den är vit (självklart val idag) med gröna, gula, cerica och lila blommor på. Somrigt :)

Nu kommer jag precis från lunch, det blev ugnstekt falukorv med potatismos (sista gammelpotatisen), så nu ska jag ta tag i arbetet igen. Mycket att göra idag. Bra så.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0