Kväller

Vilken dag det blev. Posten kom inte som den skulle så nu ligger jag lite efter med jobbet.
På eftermiddagsfikat busade jag med Balou (arbetskamrats vovve) och han fick tag i näsan och bet tag så det blev ett stort jack. Fick åka till vårdcentralen men slapp stelkrampspruta då den räcker i 20 år. Ska tvätta med acolsprit ett par gånger om dagen istället.
Bjöd älskling på stuvade makaroner och ugnstekt falukorv och sedan mös vi i soffan innan han stack iväg på fotbollsmatch. Matchen är slut om ett par minuter och jag håller tummarna hårt att Garmin tar hem vinst även denna tisdag.
Ska krypa ner under täcket nu och vänta på att älsklingen kommer hem och kryper ner brevid mig.

Sov så gott allihop!


Jag och älskade lilla Amelie. Vilken mysig stund vi fick. Jag älskar både henne och hennes underbara mamma, min barndomsvän, Helén. ♥

Kommentarer
Postat av: ida

Gud vilken fin bild på dig och lillan! Tove väger nu över 10 kg. 10,5 och så är hon 76,7 cm. Lilltösen växer så det knakar. Nästa vecka får vi äntligen hit dig, vi längtar! Kärlek <3

2010-09-01 @ 21:26:38
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0