♥ Kappahl

Inne en snabbis på Kappahls hemsida då jag inte varit i butiken på ett tag eftersom pappa varit sjukskriven och jag har försökt med ett litet köpstopp. Gått sådär faktiskt....
Först måste jag ge ett plus för hemsidan, jättefin har den blivit. Sedan vill jag ge ett ännu större plus för deras kollektion A folklore tale. Hur fina grejer som helst så idag när jag ska till banken kommer jag även göra ett besök på Kappahl. Hoppas det finns kvar i butiken på Frölunda Torg.

Två favoriter:




Hittade även en väska som jag bara måste klämma på. (Att jag precis köpte en ny väska hör inte hit, man kan väl aldrig få för många väskor?!).
 

Den här klänningen är från vanliga kollektionen men absolut lika fin som de andra två. Hur ska jag kunna välja?

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0