Hjälp sökes

Kommer ni ihåg att jag häromdagen skrev att jag skulle bläddra i kurskatalogen som låg i brevlådan?
Ja i alla fall jag bläddrade genom dem ett par gånger och mina ögon föll på gitarrlektioner. Har ända sedan vi var på D´s land där den andra D spelade massa gitarr varit sugen på att kunna spela själv. Så mysigt att sitta ett par stycken och spela lite och tralla ett par toner. Så jag bestämde mig att jag ska börja en nybörjarkurs. 12*3 timmar. Det är bara ett litet problem. Jag har ingen gitarr. Så nu tänkte jag att ni skulle hjälpa mig att finna en. Behöver inte vara värstig grejen och helst lite billigare variant att börja med. En vanlig ska det vara, aukustisk gitarr heter det då va? Haha ja ni ser ju hur mycket koll jag har :) Därför som jag ber om hjälp.

Tack på förhand! :)


Kommentarer
Postat av: anna

Det går bra på jobbet.. inte så bra som jag vill men det funkar för nu i alla fall.. Sen får vi se :)Själv? Kram

2010-08-25 @ 10:01:52
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: anna

Vad härligt :) im happy for you!

Kram

2010-08-25 @ 12:57:03
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0