20100831

God morgon!
Vilken fin morgon vi har. Solen lyser och höstkylan börjar komma. Blir härlig frisk luft ute.
Sista dagen i augusti idag. Hur känns de...? Lite jobbigt är det allt. Trots att man nu får ta på sig alla mysiga koftor och plocka fram stövlarna så går vi mot mörkare tider och det känns inte riktigt bra ännu. Men vi kan börja tända ljus igen och det är såklart mysigt.

Gårdagen blev jättebra. Det gick bra hos kuratorn och M blev nöjd med middagen, eller middag och middag, tonfisksallad blev det med alla möjliga tillbehör. Gott var det i alla fall. Avslutade med ananas. Gottit!

Idag började jag med powerwalk. Var för trött för löpning. Vi får hoppas att jag klarar loppet på torsdag ändå.
Bara jag inte har för mycket träningsvärk efter handbollen imorgon. Haha.

Nu ska jag gå och kolla posten. Jag hoppas för en gång skull att det ligger hur myckets som helst i mitt fack för annars får jag sitta och ringa runt till mina kunder om att jag har semester nästa vecka. Måste vara klar med alla momsar innan Stockholm. Nu kör vi.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0