20100830

Hej måndag!
Vilken helg jag har haft. Kräftskivan hos mamma och pappa i lördags blev grym.
God mat, gott att dricka och härigt sällskap. Jag och mamma dansade till ett på natten :)
Pappa och älskling njöt av whiskey. Vi somnade väldigt gott på lördagsnatten.

Igår tillbringade vi halva dagen på Ikea. Fick med oss en hel del därifrån som vanligt.
Eftermiddagen spenderades en stund och mamma och pappa och sedan hos M´s mormor och hans mamma.
Bingolotto stod på schemat men ingen av oss vann något. Vad är det man säger: Tur i kärlek, Otur i spel??!
Jag har åtminstonde fått världens finaste kärlek.

Idag har jag fått en hel del gjort på jobbet och om en liten stund ska jag bort till ungdomsmottagningen för lite prat. I eftermiddag tänker jag bjuda M på middag och kvällen spenderas nog i soffan. Först blir det en långpromenad. Solen skiner så man får passa på. Imorse blev det ingen löptur då jag glömt mina löparskor hos mamma och pappa men en promenad på 40 minuter blev det åtminstonde. Imorgon får det bli lite löpning för på onsdag drar handbollen igång :)

Puss och kram


Jag älskar dig till månen och tillbaka ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Fina sista ord ;)

2010-08-30 @ 15:26:39
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0