20100828

Underbara lördag! Solen skiner och ikväll ska jag och älskling på kräftskiva hos mamma och pappa :)
Dagen började med regn men det gjorde inte mycket för då hann jag städa undan i lägenheten, plocka undan all nytvättad tvätt och dammsuga.
När solen kikade fram runt elva åkte älskling iväg till Lager157 och jag åkte med mamma och pappa och småhandlade det sista inför kvällen. Fick även tag i en höst/vinterjacka. Äntligen. Gäller att vara ute i god tid. Förra året letade jag överallt men de var såklart slut. En Didriksson blev det. I grön/grå. Får fota och visa er. Den är grymt snygg så nu längtar man nästan lite efter hösten :)

Nu är jag hemma en snabbis och har slängt ihop en kladdkaka som står i ugnen. Blir en dusch också och sedan ger jag mig bort till mamma och pappa och börjar med maten. Ett par glas vin blir det nog också med mamma :)

Hoppas ni också får en underbar kväll!

Happy lördag!!

Puss och kram

Jag och älskling en kväll vid havet i somras....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0