20100827

Heeej fredag!
Veckans bästa dag är här och det känns verkligen i hela kroppen. Jag bubblar av lycka och glädje idag :)
Imorse berättade älskling att han och grabbarna äntligen bokat resa till Turkiet så idag kunde jag gå in och boka mina tågbiljetter till Stockholm. Så den 8-13 september befinner jag mig i Stockholm hos världens bästa Ida. Åh jag kan knappt bärga mig. Jag hoppas att nästa vecka springer iväg så det blir vecka 36 och jag får hoppa på tåget på onsdagen.
Sen fick jag reda på en annan sak också men den kan jag tyvärr inte berätta om nu. Men så fort det är spikat så lovar jag att ni är först att veta.

Shoppingen igår gick sådär faktiskt. Tråkigt för mig med bra för plånboken :)
Blev bara en långärmad träningströja från Intersport. Invigde den redan imorse på löprundan och jag är mycket nöjd. Nu har jag dock väldig träningsvärk så imorgon får det bli en långpromenad istället.

Nu ska jag jobba på. Om en timma ska jag på ett besök hos farbror doktor.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0