20100826

Hej på er!
Imorse kunde jag äntligen ge mig ut på en löprunda igen. 15 minuter är inte mycket att skryta med men med en förkylning och ett par dagars uppehåll så är jag ändå nöjd. Blev lite situps, armhävningar och benböj innan jag intog duschen. Frukost i magen och på med kläder så var jag redo att hoppa på cykeln till jobbet.
Nu är jag här och har satt igång dagens arbete. Ett par som är lediga idag så det är väldigt tyst och lugnt på kontoret.

I eftermiddag ska jag till banken och kvällen tror jag spenderas i soffan bara.
Hoppas att älskling och hans gäng får tummen ur och bokar den där resan till Turkiet v.36 så jag kan boka mina tågbiljetter till Stockholm. Vi behöver båda två komma bort ett tag. Ser fram emot ett par dagars semester igen.

Nu jobb.

Puss och kram

Paris i juni i år, gissa om jag längtar tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0