20100825

Jag har fått dålig diciplin på mig själv, valde att sova en halvtimma längre istället för att ge mig ut på en löptur. Fast jag vet att jag mår mycket bättre när jag får röra på mig innan jobbet och fast att jag vet att den där halvtimman sömn ger varken mer eller mindre. Suck. Men jag skyller på att det vräkte ner utanför.
Under frukosten avtog regnet så jag bestämde mig i alla fall ganska snabbt för att ta cykeln till jobbet. Precis innan jag gick ut genom dörren så kom det en skur men den gick över fort. - Nu kan det inte komma mer regn, tänkte jag och trotsade vädergudarna och hoppade på cykeln. Hann väl cykla tre minuter innan första skuren kom. Sedan kom det tre skurar till under de 15 minutrarna det tar för mig att cykla bort till jobbet. Gissa vem som var dränkt som en katt. Tur jag hade torra kläder liggandes på jobbet för några regnbyxor hade jag inte dratt på mig.
  
Nu sitter jag här, torr och nöjd med mig själv att jag åtminstonde fick den lilla motionen på cykeln. Jag ska komma igång med min träning igen, så är det bara. Nästa onsdag drar handbollen igång och på torsdagen så ska jag och tre tjejer till från jobbet springa "Kom-igång-loppet" på 5 km i Slottskogen. Hoppas det blir bättre väder då bara. Ni kan väl hålla en tumme.

Nu blir det jobb. Ska hinna med så mycket som möjligt denna veckan så jag kan boka min resa till Stockholm :)

Först blir det att skicka iväg ett par mejl.

Puss och kram

P.S Ni är ganska värdelösa på att kommentera för tillfället! Kom igen nu :)

Kommentarer
Postat av: anna

Sant så sant.. men 450 kcal för 2dl kokosmjölk.. det är inte värt det :/



Hur är allt med dig?

KRAM

2010-08-25 @ 08:52:20
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: anna

www.matdagboken.se



Ja usch jag börjar också känna mig lite snorig.. Det är ju som du säger dom tiderna.. Vill inte ha höst alls, vill ha sol och värme!



Allt är toppen!



Kram

2010-08-25 @ 09:28:59
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0