20100824

God morgon världen!

Shit vad trött jag var imorse. Kom mig inte ur sängen förrän klockan var kvart i sju och då var det för sent att ge sig ut på en löptur. Någon cykeltur blev det inte heller för det blåser storm i Göteborg idag. Jag tar igen det med en långpromenad i eftermiddag istället. Hoppas jag har lite mer pli på mig själv då. Har i alla fall packat ner kläder för en snabb promenad hem. Och regnjacka har jag hängande på jobbet också så jag har inte mycket att skylla på inte.

I eftermiddag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. M spelar första matchen med Garmin FC efter sommaruppehållet så den kanske man skulle åka in och kika på. Men den börjar inte förräns kvart över nio.
Någon som har lust att hitta på något innan dess? Hojta till isåfall. Sällskap mottages gärna :)

Nu ska jag börja bråka med checkavstämningarna här. Håll tummarna för mig att det stämmer på en gång.
Har en känsla av att det inte kommer göra de dock för det var en hel del strul i junimånad.
Nä nu kör vi igång denna jobbtisdag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0