20100823

Heeej!
Jag blir jättesugen på att blogga när jag kikar in hos er allihop men jag vet liksom inte vart jag ska börja någonstans då det var så längesedan jag skrev. Ska jag skriva om vad som hänt, om vad som ska hända eller ska jag helt enkelt bara fortsätta skriva som om jag inte varit borta. Hm.
Har inte hänt någon jättestor nyhet sen sist. Jag har jobbat på en hel del, väntade ju ganska mycket jobb på mig efter semestern. Jag har umgåtts en hel del med vänner och familj, varit hos en sjukgymnast och kollat upp ryggen men jag var för dålig för att gå där så nu ska jag tillbaka till en läkare. Har i och för sig börjat komma igång med träning, en halvtimma löpning/powerwalk innan frukost och sedan cykling till och från jobbet. Stor omställning och jag kan säga att jag mår så mycket bättre. Nästa vecka drar även handbollen igång. Japp jag ska börja spela igen och det ska bli hur skoj som helst. Hoppas ryggen pallar bara.

Idag har jag spenderat kvällen hos världens bästa Helén och hennes lilla Amelie som blir sju veckor imon. Som hon växt sedan jag såg henne sist. Då var hon ju bara ett par dagar gammal. Vi ses på tok för sällan men det ska vi ändra på nu.

Planeras en hel del i höst också. Berättar lite som det kommer.

Nu ska jag kika lite på Time Out, har precis sett avsnittet av Fångarna på Fortet. Man reser tillbaka lite i tiden minsann. Känns som man är tio igen typ :)

Ha en fin kväll allihop. Jag hoppas jag är tillbaka nu :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0