20100808

Först börjar jag att gratta mina föräldrar som idag har varit förlovade i 29 år.
Undrar om jag och M fortfarande är ihop 2037?

Helgen har varit ganska bra. Inte gjort så mycket. Mest umgåtts med pappa och gått långa promenader.
Känt mig lite nere och hängig men imorgon börjar en ny vecka så då är jag nog på G igen.
På tisdag börjar Kulturkalaset här i Göteborg så jag hoppas att de blir fint väder så att man kan vara i stan en del. Ta ett glas vin i solen som förhoppningsvis visar sig.

Nu ska jag och M göra oss varsin äggsmörgås och sedan mysa så jag tror att jag ska stänga av datorn.

Berätta för mig vad ni har gjort för bus i helgen!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Kom på att kulturkalaset är nu i veckan så skulle varit enklare om vi tar det nästa vecka igen kanske? Kram

2010-08-09 @ 09:43:52
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: Malin

Tänkte om man kunde sprida ut det lite dvs =) Kalaset e ju nu o så händer ingenting nästa vecka då kan man ju ta det. Vi kan se hur mycket det blir, dvs min ekonomi är inte speciellt god nu men det löser sig. Vi kollar på nästa vecka. Puss

2010-08-09 @ 10:22:19
URL: http://maaaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0