20100804

God morgon! Blev inget mer inlägg till er igår.
När jag väl lyckats ta mig hem på cykeln igår så la jag mig i ett mörkt rum och sov ett par timmar. Migränen slog till som aldrig förr. Tappade till och med en viss del av synfälltet ett tag. Lite läskigt faktiskt.

När underbara M kom hem gjorde han mat åt oss och den pillade jag i mig och gick sedan och la mig igen. Så min tisdag bestod mest av sömn faktiskt. Klockan ringde återigen klockan sex imorse och då blev det promenad och löpning i 30 minuter. Känner mig lite stolt men jag blir ju piggare och orkar dagen lite bättre. Huvudvärken finns med idag också men inte lika stark som igår. Jag hoppas den inte slår till mer för jag har inte tid att halka efter på jobbet. Momsen ska vara klar om två veckor. De ska nog gå bra. Nu ska jag kontera lite fler kassarapporter och sedan är det dags att sätta på kaffet. Första veckan tillbaka och jag får kaffeveckan direkt. Betyder att jag ska baka kaka imorgon. Har ni några förslag på vad jag kan baka? Helst något utan choklad. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0