20100803

Heeej mina vänner! Nu är jag äntligen tillbaka. Trodde jag skulle blogga en del på semestern men så blev det tyvärr inte. Jag ägnade den mesta tiden åt min underbar M. Vi har levt i en semesterdröm och hunnit med en hel del under våra tre veckor. Badat och solat, spelat minigolf, grillat massor med både vänner och med mamma och pappa, besökt Ullared, varit i Danmark, haft fest, kikat på alla djuren i Borås djurpark, hälsat på farmor, varit hos syster med sambo på pubkväll med sång, sett nya Beck-filmen på bio, haft myskvällar och den sista veckan spenderades på Gotland. En otroligt vacker ö och jag kommer absolut att åka tillbaka dit. Vi bodde tio minuter från ringmuren i Visby så där storsade vi nästan varje dag. Vi åkte även till Fårö och kikade på massa vackra raukar. Äta middag ute varje kväll är verkligen lyx. Nu är man tillbaka i vardagen igen med jobb. Det känns över förväntan bra. Kommit igång med träning också. Igår blev det promenad i 30 minuter innan frukost och en promenad med Bamse efter en god grillmiddag hemma hos mamma och pappa. Idag blev det promenad 15 minuter och löpning 15 minuter innan frukost och sedan cykling 15 minuter hit till jobbet. Känner mig pigg och glad och har inte lika ont i ryggen. Weeei! Nu ska jag jobba på här men jag lovar att snart skriva igen! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Jadu jag har ingen som helst anning va man gör åt det problemet. Kanske någon inställning av något slag? Ja det var inte igår du bloggade precis.=)

2010-08-03 @ 09:32:39
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: anna

Jag älskar lax :) men det är ju en speciell smak så förstår om du inte tycker om. Tork är lite lättare att gilla. kram

2010-08-03 @ 12:55:13
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: carro

Låter som du haft det underbart :)

Hihi, jaa hundar är mysiga :)

Kram

2010-08-03 @ 18:51:56
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Ida

VÄLKOMMEN tillbaka gumman! Har saknat dina inlägg här ju!

Det gläder mig att du haft det bra på semestern och att du känner dig bättre i ryggen. Förmodligen har det varit stressont i ryggen på dig, därför måste du vara rädd om dig och vila när du börjar få ont! :)



Gotland får vi inta tillsammans när Tove blivit lite större och kan vara hemma några dagar med Pappa sin, eller följa med och ha glädje av det! hihi.



Vi hörs på telen här någon dag gumman!

Kärlek <3

2010-08-03 @ 19:48:03
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0