Ny inspiration

Trodde det var kört med blogglusten men bara av att byta bloggadress så känner jag motivation och inspiration spira. Härligt. Jag älskar ju att skriva så det passar mig perfekt. Tid över kanske inte finns i massor men små korta inlägg ska allt hinnas med.

Just nu känner jag mig lika lycklig som på bilden nedan. Varför vet jag egentligen inte men jag tänker hålla hårt i känslan och plocka fram den de dagar som är lite mörkare än andra.


Det hjälper nog till att jag har mycket roligt planerat här framöver. Vår och sommar 2010 kommer bli bra, mycket bra!

Kommentarer
Postat av: anna

Vad spännande :)

2010-04-08 @ 14:06:08
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0