Dagen som inte blev som den var tänkt

Blev ingen promenad med härliga Viktoria idag. Tyvärr. Men vi bokade om till torsdag. Hoppas på lika fint väder då. Istället har jag hjälpt min kära med tvätten, gjort en god tonfisksallad, städat undan det sista som inte blev färdigt igår och nu sitter jag här. Tänker nog dra mig mot sängen snart för imorgon blrjar jag tidigt för att hinna med allt som ska hinnas med. Tänkte försöka hinna med en lunch tillsammans med Helén då hon är hemma sjuk och jag tyckte hon behövde lite besök. Eftermiddagen kommer spenderas med B, hoppas på lika fint väder som idag så vi kan promeneran i Slottskogen. På kvällen vill jag försöka hinna träffa syster som är hemma och hälsar på. Ja det är nog bäst att sova nu så jag orkar.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0