20100429

Hej vänner!

Snart är april slut och maj står inför dörren. Hoppas den bjuder på finare väder än april har gjort.

Dagen har spenderats på jobbet såklart och snart är det dags för en promenad hemåt. Tänkte nog stanna påvägen och köpa mig ett par blommor. Tänkte städa och göra fint till älsklingen kommer hem. Bjuda på middag ska jag också göra så måste springa ner på Hemköp och köpa nått gott. Klockan sex blir det tvätt och sedan njuter jag nog kvällen i soffan.

Hur ser er eftermiddag/kväll ut?

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: carro

Joo, jag håller med. Det kommer en tid för barn med :)

Jag har jobbat och kollat fotboll idag. Har din dag varit bra? Pussåkram

2010-04-29 @ 21:42:12
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: ida

ja dom kan fixa det mesta =) trodde det var nåt med dig o din karl men skönt att det inte var det =)



ja min balkong är heaven on earth, utan den hade jag inte klarat mig haha !

2010-04-29 @ 21:49:12
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0